foxis

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

HEJ IGEN!

Av emelie - 20 oktober 2010 06:39

Jag har vaknat aahh vad skönt det första jag gör är att iksa bloggen!  

Sen jag ska gå till skola men allvarlig vad tråkigt jag måste kunna läxan till på torsdag!     Sen ska jag säkert åka till vilan med judit i dag min kommpis har inte åkt med henne på länge men hon har ju amssa kommpisar men det blir skoj!   Så jag ska typ ha tråkigt på bloggenär ny!  Vad ska jag göra?   

Så när man har snygga kläder på vad ska man göra då=?   

Hehe jag måste spara bloggen men hppas ni kolar in den varje dag!!!     

När man är kär i en kille vad ska man göra då jag vet strunta i det!  

I dag bet min hund valp ticdco sönder en stol tilll ass jobigt!  

Lite konstig hundvalp va eller hur engång så drog ahn så sprang han och gissa var jag fanns hängande dr bak på asfaletet!  Det gorde ont han är strakare en jag!  Haha min kille har pussat mig inte derekt pussat typ när jag gick i sexårs så pussade han mig på kinden det gorde mina kommpisar med!  Jag har varit kär i honom ganska länge hehe men berättar inte em det är och det är 2 stycken som jag ha pussat så tro inte den jag tror ni tar!   Snart är det hallowen det har jag glömt vi ska åka till Cypen vår familj sen kommer vi hem sent på kvällen och nästa dag är det min födelsedag allså 6november! Fira mig då!   Jag har varit i skolan mycket men ganska tråkigt men roligt att träffa kommpisar ehj då!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 19 oktober 2010 20:20

  I dag var vi på museium med klassen inte derekt museium vi gick på teater där vi var nån slags dinosarie sm hette dodo som dog för att den var för snäll och lätt att fånga den var som en liten fågel nästan vår dodo ledare gick in i en galss kula oc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards